Ouvrages édités à titre de seul éditeur ou en collaboration (1)
 
  Parties d'ouvrages collectifs (7)
 
- 3.  Onnis,  L., Destrebecqz,  A., Christiansen,  M., Chater,  N., & Cleeremans,  A. (2015). Implicit learning of non-adjacent contingencies: A graded, dissociative account. In  P. Rebuschat (Ed.), Implicit learning of non-adjacent contingencies: A graded, dissociative account., Vol. 48. Implicit and explicit learning of languages (1 ed., pp. 213-245). Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins Publishing Company.(Studies in Bilingualism).
  Articles dans des revues avec comité de lecture (51)
 
- 4.  Bertels,  J., De Heering,  A., Bourguignon,  M., Cleeremans,  A., & Destrebecqz,  A. (2023). What determines the neural response to snakes in the infant brain? A systematic comparison of color and grayscale stimuli. Frontiers in Psychology, 14. doi:10.3389/fpsyg.2023.1027872