par Hagège, Hélène;El Ourmi, Mohammed;Arboix-Calas, France;Leys, Christophe ;Lubart, Todd;Shankland, Rebecca RS
Editeur scientifique Walker, Jude;Maestrini, Gabriella;Smythe, Suzanne
Référence (2021: University of British Columbia), Adult Education in Global Times Conference, An international research conference, page (212-217)
Publication Publié, 2021
Publication dans des actes
Titre:
  • ASSESSMENT OF THE IMPACT OF THE MINDFULNESS-BASED ETHICS OF RESPONSIBILITY (MBER) PROGRAM ON INDICATORS OF CREATIVITY AND OTHER SOFT SKILLS
Auteur:Hagège, Hélène; El Ourmi, Mohammed; Arboix-Calas, France; Leys, Christophe; Lubart, Todd; Shankland, Rebecca RS
Editeur scientifique:Walker, Jude; Maestrini, Gabriella; Smythe, Suzanne
Informations sur la publication:(2021: University of British Columbia), Adult Education in Global Times Conference, An international research conference, page (212-217)
Statut de publication:Publié, 2021
Sujet CREF:Santé éducation et bien-être
Psychologie
Langue:Français