par Destrebecqz, Arnaud ;Cleeremans, Axel
Référence Psychonomic Bulletin & Review, 8, 2, page (343-350)
Publication Publié, 2001
Article révisé par les pairs
Titre:
  • Can sequence learning be implicit?: New evidence with the process dissociation procedure
Auteur:Destrebecqz, Arnaud; Cleeremans, Axel
Informations sur la publication:Psychonomic Bulletin & Review, 8, 2, page (343-350)
Statut de publication:Publié, 2001
Sujet CREF:Sciences cognitives
MeSH keywords:Adolescent
Adult
Attention
Awareness
Female
Humans
Male
Practice (Psychology)
Psychomotor Performance
Psychophysics
Reaction Time
Serial Learning
Note générale:Journal Article
Research Support, Non-U.S. Gov't
SCOPUS: ar.j
Langue:Anglais
Identificateurs:urn:issn:1069-9384
info:doi/10.3758/BF03196171
info:scp/0035381075
info:pmid/11495124
ad-0010