par  Van Dyck, Dorine  ;Deconinck, Nicolas
;Deconinck, Nicolas  ;Aeby, Alec
;Aeby, Alec  ;Baijot, Simon
;Baijot, Simon  ;Coquelet, Nicolas
;Coquelet, Nicolas  ;De Tiege, Xavier
;De Tiege, Xavier  ;Urbain, Charline
;Urbain, Charline 
Référence Neuropsychology, development, and cognition. Section C, Child neuropsychology, page (1-23)
Publication Publié, 2022-12
           ;Deconinck, Nicolas
;Deconinck, Nicolas  ;Aeby, Alec
;Aeby, Alec  ;Baijot, Simon
;Baijot, Simon  ;Coquelet, Nicolas
;Coquelet, Nicolas  ;De Tiege, Xavier
;De Tiege, Xavier  ;Urbain, Charline
;Urbain, Charline 
Référence Neuropsychology, development, and cognition. Section C, Child neuropsychology, page (1-23)
Publication Publié, 2022-12
                                                                                                       
			Article révisé par les pairs
                                                  
        | Titre: | 
 | 
| Auteur: | Van Dyck, Dorine; Deconinck, Nicolas; Aeby, Alec; Baijot, Simon; Coquelet, Nicolas; De Tiege, Xavier; Urbain, Charline | 
| Informations sur la publication: | Neuropsychology, development, and cognition. Section C, Child neuropsychology, page (1-23) | 
| Statut de publication: | Publié, 2022-12 | 
| Sujet CREF: | Sciences bio-médicales et agricoles | 
| Mots-clés: | Developmental Coordination Disorder | 
| procedural learning | |
| sequence learning | |
| serial reaction time task | |
| Note générale: | SCOPUS: ar.j | 
| Langue: | Anglais | 
| Identificateurs: | urn:issn:0929-7049 | 
| info:doi/10.1080/09297049.2022.2152433 | |
| info:scp/85143794746 | |
| info:pmid/36458657 | 



