par Pan, Yafeng ;Novembre, Giacomo;Song, Bei;Zhu, Yi;Hu, Yi
Référence Social Cognitive and Affective Neuroscience (Print), 16, 1-2, page (210-221)
Publication Publié, 2021-01
Article révisé par les pairs
Titre:
  • Dual brain stimulation enhances interpersonal learning through spontaneous movement synchrony
Auteur:Pan, Yafeng; Novembre, Giacomo; Song, Bei; Zhu, Yi; Hu, Yi
Informations sur la publication:Social Cognitive and Affective Neuroscience (Print), 16, 1-2, page (210-221)
Statut de publication:Publié, 2021-01
Sujet CREF:Neurosciences cognitives
Psychologie expérimentale
Psychologie cognitive
Mots-clés:Dual brain stimulation
Inter-brain synchronization
Music
Social interactive learning
Spontaneous movement
Note générale:SCOPUS: ar.j
DecretOANoAutActif
Langue:Anglais
Identificateurs:urn:issn:1749-5016
info:doi/10.1093/scan/nsaa080
info:scp/85087022265
info:pmid/32591830