par Gevers, Wim
;Cohen Kadosh, Roi;gebuis, titia
Référence Continuous Issues in Numerical Cognition: How Many or How Much, Elsevier Inc., page (405-418)
Publication Publié, 2016

Référence Continuous Issues in Numerical Cognition: How Many or How Much, Elsevier Inc., page (405-418)
Publication Publié, 2016
Partie d'ouvrage collectif
Titre: |
|
Auteur: | Gevers, Wim; Cohen Kadosh, Roi; gebuis, titia |
Informations sur la publication: | Continuous Issues in Numerical Cognition: How Many or How Much, Elsevier Inc., page (405-418) |
Statut de publication: | Publié, 2016 |
Sujet CREF: | Généralités |
Mots-clés: | Conservation abilities |
Math achievement | |
Numerosity | |
Sensory integration theory | |
Note générale: | SCOPUS: ch.b |
Langue: | Anglais |
Identificateurs: | urn:isbn:9780128016374 |
info:doi/10.1016/B978-0-12-801637-4.00018-4 | |
info:pii/B9780128016374000184 | |
info:scp/85011768260 |