par Gevers, Wim
;Cohen Kadosh, Roi;gebuis, titia
Référence Continuous Issues in Numerical Cognition: How Many or How Much, Elsevier Inc., page (405-418)
Publication Publié, 2016
;Cohen Kadosh, Roi;gebuis, titiaRéférence Continuous Issues in Numerical Cognition: How Many or How Much, Elsevier Inc., page (405-418)
Publication Publié, 2016
Partie d'ouvrage collectif
| Titre: |
|
| Auteur: | Gevers, Wim; Cohen Kadosh, Roi; gebuis, titia |
| Informations sur la publication: | Continuous Issues in Numerical Cognition: How Many or How Much, Elsevier Inc., page (405-418) |
| Statut de publication: | Publié, 2016 |
| Sujet CREF: | Psychologie cognitive |
| Mots-clés: | Conservation abilities |
| Math achievement | |
| Numerosity | |
| Sensory integration theory | |
| Note générale: | SCOPUS: ch.b |
| Langue: | Anglais |
| Identificateurs: | urn:isbn:9780128016374 |
| info:doi/10.1016/B978-0-12-801637-4.00018-4 | |
| info:pii/B9780128016374000184 | |
| info:scp/85011768260 |



