Titre:
  • The average consumer's degree of attention in trade mark cases
Auteur:Weatherill, Stephen; Puttemans, Andrée; Reich, Norbert; VANNEROM, J.; Van Dyck, T.; Lenaerts, K.; Steennot, Reinhard; Looijestijn-Clearie, A.; De Waele, H.; Van Schoubroeck, C.; Vanistendael, F.; Gormley, L.W.; Cousy, H.; Howells, Geraint; Borghetti, J.-S.; Henning-Bodewig, F.; Straetmans, G.; Colaert, V.; Laffineur, J.; Van Huffel, M.; Keirsbilck, B.; Fornage, A.-Ch.; Sibony, A.-L.; Twigg-Flesner, Ch.; Rott, P.; Loos, M.B.M.; Whittaker, S.; Cámara Lapuente, S.; Hodges, Christopher; Hondius, E.; Micklitz, Hans-W. H.; Cafaggi, F.; Law, S.; Terryn, Evelyne; Stijns, S.; Jansen, S.; Grundmann, S.; De Coninck, H.
Informations sur la publication:Intersentia Publishing, Cambridge - Antwerp - Portland, Vol. in Landmark Cases of EU Consumer Law - In honour of Jules Stuyck
Statut de publication:Publié, 2013
Sujet CREF:Droits intellectuels
Droit économique
Mots-clés:Droit des marques - Droit de la consommation
Langue:N/A