par Nys, Julie
;Ventura, Paulo;Fernandes, Tania
;Querido, Luis;Leybaert, Jacqueline
;Content, Alain 
Référence Trends in Neuroscience and Education, 2, 1, page (13-22)
Publication Publié, 2013
;Ventura, Paulo;Fernandes, Tania
;Querido, Luis;Leybaert, Jacqueline
;Content, Alain 
Référence Trends in Neuroscience and Education, 2, 1, page (13-22)
Publication Publié, 2013
Article révisé par les pairs
| Titre: |
|
| Auteur: | Nys, Julie; Ventura, Paulo; Fernandes, Tania; Querido, Luis; Leybaert, Jacqueline; Content, Alain |
| Informations sur la publication: | Trends in Neuroscience and Education, 2, 1, page (13-22) |
| Statut de publication: | Publié, 2013 |
| Sujet CREF: | Psychologie cognitive |
| Psychologie expérimentale | |
| Mots-clés: | Approximate number system; Education; Magnitude; Mathematics; Schooling |
| Langue: | Anglais |
| Identificateurs: | urn:issn:2211-9493 |



