par Nys, Julie ;Ventura, Paulo;Fernandes, Tania ;Querido, Luis;Leybaert, Jacqueline ;Content, Alain
Référence Trends in Neuroscience and Education, 2, 1, page (13-22)
Publication Publié, 2013
Référence Trends in Neuroscience and Education, 2, 1, page (13-22)
Publication Publié, 2013
Article révisé par les pairs
Titre: |
|
Auteur: | Nys, Julie; Ventura, Paulo; Fernandes, Tania; Querido, Luis; Leybaert, Jacqueline; Content, Alain |
Informations sur la publication: | Trends in Neuroscience and Education, 2, 1, page (13-22) |
Statut de publication: | Publié, 2013 |
Sujet CREF: | Psychologie cognitive |
Psychologie expérimentale | |
Mots-clés: | Approximate number system; Education; Magnitude; Mathematics; Schooling |
Langue: | N/A |
Identificateurs: | urn:issn:2211-9493 |