par Heinderyckx, François
Editeur scientifique Carpentier, Nico;Tomanic Trivundza, Ilija;Pruulmann-Vengerfeldt, Pille;Sundin, Ebba;Olsson, Tobias;Kilborn, Richard;Nieminen, Hannu;Cammaerts, Bart
Référence Media and Communication Studies Intersections and Interventions, Tartu University Press, Tartu, page (191-199)
Publication Publié, 2010
Partie d'ouvrage collectif
Titre:
  • Digital Attraction: How News Media Can Invigorate Election Campaigns, or Not
Auteur:Heinderyckx, François
Editeur scientifique:Carpentier, Nico; Tomanic Trivundza, Ilija; Pruulmann-Vengerfeldt, Pille; Sundin, Ebba; Olsson, Tobias; Kilborn, Richard; Nieminen, Hannu; Cammaerts, Bart
Informations sur la publication:Media and Communication Studies Intersections and Interventions, Tartu University Press, Tartu, page (191-199)
Statut de publication:Publié, 2010
series:The Researching and Teaching Communication Series
Sujet CREF:Communication politique
Langue:Anglais
Identificateurs:urn:isbn:978-9949-19-553-4