par Colin, Stéphanie;Magnan, Annie
;Ecalle, Jean;Leybaert, Jacqueline 
Référence Journal of child psychology and psychiatry and allied disciplines, 48, 2, page (139-146)
Publication Publié, 2007-02
;Ecalle, Jean;Leybaert, Jacqueline 
Référence Journal of child psychology and psychiatry and allied disciplines, 48, 2, page (139-146)
Publication Publié, 2007-02
Article révisé par les pairs
| Titre: |
|
| Auteur: | Colin, Stéphanie; Magnan, Annie; Ecalle, Jean; Leybaert, Jacqueline |
| Informations sur la publication: | Journal of child psychology and psychiatry and allied disciplines, 48, 2, page (139-146) |
| Statut de publication: | Publié, 2007-02 |
| Sujet CREF: | Sciences humaines |
| Mots-clés: | deafness |
| phonological skills | |
| cued speech | |
| reading development | |
| longitudinal study | |
| Note générale: | FLWIN |
| Langue: | Anglais |
| Identificateurs: | urn:issn:0021-9630 |
| info:doi/10.1111/j.1469-7610.2006.01700.x | |
| info:scp/33846686546 | |
| info:pmid/17300552 |



