DIfusion ULB
Recherche avancée | Historique de recherche Mon DI-fusion | À propos de DI-fusion | Contact |
   Français  Anglais
  • Citer



The associations between self-construal, emotional expressivity and acculturation among Arab immigrants


par Van Assche, Jasper ;Amin, Azzam;Abu-Rayya, Hisham Motkal
Référence International journal of psychology
Publication Publié, 2024-07-01
Article révisé par les pairs
  • Accès en ligne
  • Détails
  • Contenu
  • Statistiques

Documents en relation

DI-fusion

  • The more you want to fit in, the more similar you become: How others' ideologies relate to our own intergroup attitudes
    par Acar, Berfin , Van Assche, Jasper
    Publication 2025-07-01
  • Beyond size: Exploring the origins of anti-fat attitudes and paving the way away from them
    par Jovančević, Ana , Van Assche, Jasper
    Publication 2025-07-01
  • Diversity and Ideology
    par Van Assche, Jasper
    Publication 2024-06-17
  • Intergroup conflict and national identity: The role of exposure to verbal assault, media influences, and desire for self‐reliance
    par Amin, Azzam , Abdelrahman, Mohamed , Hasan, Youssef , Van Assche, Jasper
    Publication 2023-04
  • The extended contact asymmetry: Authoritarians benefit more from positive but do not suffer more from negative extended intergroup contact
    par Pollmanns, Claas , Van Assche, Jasper
    Publication 2024-06-01
Référencement Visibilité Pérennité Facilité
 Les publications encodées constituent la bibliographie académique de l'Université.
 Les documents déposés sont indexés par les moteurs de recherche (Google Scholar,…).  Les documents déposés en open-access sont archivés au sein du réseau de préservation SAFE-PLN (www.safepln.org).  Les listes de publications sont compatibles avec le CV-ULB, le FNRS et accessibles sur le web.
Conditions d'utilisation - Version : 4.1 (2019) 
Exporter la liste de :   
Loading
Fermer
Export bibliographie


Depuis :             Jusqu'à :    




Oui (Non est la valeur par défaut)

Oui (Non est la valeur par défaut)

Oui (Non est la valeur par défaut)