Recherche avancée
|
Historique de recherche
Mon DI-fusion
|
À propos de DI-fusion
|
Contact
|
Passe-partout
Titre
Personne
Citer
Does Over-education Raise Productivity and Wages Equally ? The Moderating Role of Workers’ Origin and Immigrants’ Background
par
Jacobs, Valentine
;Rycx, François
;Volral, Mélanie
Publication
Publié, 2022-02-24
Travail de recherche/Working paper
Accès en ligne
Détails
Contenu
Statistiques
Fichier(s) déposé(s) par l'encodeur
Documents en relation
DI-fusion
Does over-education raise productivity and wages equally? The moderating role of workers’ origin and immigrants’ background
par Jacobs, Valentine , Pineda-Hernández, Kevin André , Rycx, François , Volral, Mélanie
Publication
2022-11-01
Immigrant overeducation across two generations: The role of gender and part-time work
par Pineda-Hernández, Kevin André , Rycx, François , Volral, Mélanie
Publication
2024-05-06
Wage Effects of Educational Mismatch According to Workers’ Origin: The Role of Demographics and Firm Characteristics
par Jacobs, Valentine , Rycx, François , Volral, Mélanie
Publication
2021-11-12
The Productivity Impact of Global Warming: Firm-Level Evidence for Europe
par Gagliardi, Nicola , Grinza, Elena , Rycx, François
Publication
2024-08-22
Moving Up the Social Ladder? Wages of First- and Second-Generation Immigrants from Developing Countries
par Pineda-Hernández, Kevin André , Rycx, François , Volral, Mélanie
Publication
2022-12-06
Exporter la liste de :
Loading scholar E-mail ...
Fermer
Export bibliographie
Format de fichier :
PDF (par défaut)
RTF
bibtex
CSV
RIS
Depuis :
Jusqu'à :
Inclure les références sans date :
Trier par :
Type de publication (par défaut)
Année de publication
Rôles :
All (par défaut)
Auteur
Editeur
Promoteur d'une thèse de doctorat
Co-Promoteur d'une thèse de doctorat
Membre de jury d'une thèse de doctorat
Président de jury d'une thèse de doctorat
Inclure les liens vers le texte intégral :
Oui (Non est la valeur par défaut)
Inclure l'abstract:
Oui (Non est la valeur par défaut)
Afficher l'ORCID iD:
Oui (Non est la valeur par défaut)