par Muñoz-Moldes, Santiago;Cleeremans, Axel
Référence Neuroscience and biobehavioral reviews, 118, page (681-688)
Publication Publié, 2020-11
Article révisé par les pairs
Titre:
  • Delineating implicit and explicit processes in neurofeedback learning
Auteur:Muñoz-Moldes, Santiago; Cleeremans, Axel
Informations sur la publication:Neuroscience and biobehavioral reviews, 118, page (681-688)
Statut de publication:Publié, 2020-11
Sujet CREF:Neuropsychologie
Psychophysiologie
Neurosciences cognitives
Biopsychologie et psychopathologie
Mots-clés:awareness
biofeedback
consciousness
discrimination
learning
metacognition
neurofeedback
performance monitoring
self-evaluation
training
Note générale:SCOPUS: re.j
Langue:Anglais
Identificateurs:urn:issn:0149-7634
info:doi/10.1016/j.neubiorev.2020.09.003
info:pii/S0149763420305595
info:scp/85091084687
info:pmid/32918947