par Bodé, Sylvie;Serres, Joyce;Ugen, Sonja 
Référence Written language and literacy, 12, 1, page (82-96)
Publication Publié, 2009

Référence Written language and literacy, 12, 1, page (82-96)
Publication Publié, 2009
Article révisé par les pairs
Titre: |
|
Auteur: | Bodé, Sylvie; Serres, Joyce; Ugen, Sonja |
Informations sur la publication: | Written language and literacy, 12, 1, page (82-96) |
Statut de publication: | Publié, 2009 |
Sujet CREF: | Sociolinguistique |
Lettres | |
Mots-clés: | Bilingual education |
Elementary education | |
French | |
German | |
Multilingualism | |
Phoneme–grapheme correspondences | |
Spelling strategies | |
Note générale: | SCOPUS: ar.j |
Langue: | Anglais |
Identificateurs: | urn:issn:1387-6732 |
info:doi/10.1075/wll.12.1.04bod | |
info:scp/77950762372 |