par Leybaert, Jacqueline ;Aparicio, Mario ;Alegria Iscoa, Jesus
Editeur scientifique Marschark, Marc;Spencer, Patricia E.
Référence The Oxford Handbook of Deaf Studies, Language, and Education, Oxford University Press, Oxford, Vol. 1, Ed. 2, page (276-287)
Publication Publié, 2012-09
Partie d'ouvrage collectif
Titre:
  • The Role of Cued Speech in Language Development of Deaf Children
Auteur:Leybaert, Jacqueline; Aparicio, Mario; Alegria Iscoa, Jesus
Editeur scientifique:Marschark, Marc; Spencer, Patricia E.
Informations sur la publication:The Oxford Handbook of Deaf Studies, Language, and Education, Oxford University Press, Oxford, Vol. 1, Ed. 2, page (276-287)
Statut de publication:Publié, 2012-09
Sujet CREF:Généralités
Linguistique générale
Mots-clés:Acquisition of phonology
Cerebral lateralization
Cochlear implant
Cued Speech
Lexical development
Morpho-syntactic development
Neuro-functional anatomy of language processing
Note générale:SCOPUS: ch.b
Note edition:2
Langue:Anglais
Identificateurs:urn:isbn:9780199750986
info:doi/10.1093/oxfordhb/9780199750986.013.0020
info:scp/84925063980