Titre:
  • Project SET-Bullying: Exploring the relationship between the effectiveness of school-based anti-bullying interventions and time
Auteur:Chalamandaris, Alexandros-Georgios; Dramaix Wilmet, Michèle; Robert, Annie; Ertesvåg, Sigrun Karin; Eslea, Mike; Senterre, Christelle; Piette, Danielle
Informations sur la publication:Children and youth services review, 83, page (146-158)
Statut de publication:Publié, 2017-12
Sujet CREF:Santé publique
Enseignement des sciences humaines
Santé éducation et bien-être
Psychologie sociale
Politique de l'éducation
Sociologie de la santé
Mots-clés:Effectiveness
Linearity
Mixed effect models
School-based anti-bullying interventions
Time
Note générale:SCOPUS: ar.j
Langue:Anglais
Identificateurs:urn:issn:0190-7409
info:doi/10.1016/j.childyouth.2017.08.018
info:pii/S0190740916305266
info:scp/85033560823