par Dainville, Julie
;Sans, Benoît 
Référence ISLLLE: International Symposium on Language, Linguistics, Literature and Education(2-4 août 2016: Naha), Proceedings of the International Symposium on Language, Linguistics, Literature and Education
Publication Publié, 2016-07
;Sans, Benoît 
Référence ISLLLE: International Symposium on Language, Linguistics, Literature and Education(2-4 août 2016: Naha), Proceedings of the International Symposium on Language, Linguistics, Literature and Education
Publication Publié, 2016-07
Publication dans des actes
| Titre: |
|
| Auteur: | Dainville, Julie; Sans, Benoît |
| Informations sur la publication: | ISLLLE: International Symposium on Language, Linguistics, Literature and Education(2-4 août 2016: Naha), Proceedings of the International Symposium on Language, Linguistics, Literature and Education |
| Statut de publication: | Publié, 2016-07 |
| Sujet CREF: | Rhétorique |
| Pédagogie | |
| Philologie classique | |
| Mots-clés: | pédagogie |
| exercices | |
| rhétorique | |
| Langue: | Anglais |



