Communications publiées lors de congrès ou colloques nationaux et internationaux (3)

  1. 1. De Groef, F., Baele, X., & Warzée, N. (2008). Using a Pocket PC as an interaction peripheral for Virtual Realty. Proceedings of IEEE VRIC 2008 (pp. 57-63) International Conference on Virtual Reality(10).
  2. 2. Baele, X., & Warzée, N. (2005). Real Time L-System Generated Trees Based on Modern Graphics Hardware. In Shape Modeling and Applications, 2005 International Conference (pp. 184-193) IEEE Computer Society.
  3. 3. Baele, X., & Warzée, N. (2001). Real-time simulation of virtual objects impact with shattering. Proceedings of the Game Technology Conference (p. 10) GTEC’01.
  4.   Thèses et mémoires (1)

  5. 1. Baele, X. (2003). Génération et rendu 3D temps réel d'arbres botaniques (Thèse doctorale non-publiée). Université libre de Bruxelles, Faculté des sciences appliquées, Bruxelles.