par Colin, Stéphanie;Magnan, Annie ;Ecalle, Jean;Leybaert, Jacqueline
Référence Journal of child psychology and psychiatry and allied disciplines, 48, 2, page (139-146)
Publication Publié, 2007-02
Article révisé par les pairs
Titre:
  • Relation between deaf children's phonological skills in kindergarten and word recognition performance in first grade
Auteur:Colin, Stéphanie; Magnan, Annie; Ecalle, Jean; Leybaert, Jacqueline
Informations sur la publication:Journal of child psychology and psychiatry and allied disciplines, 48, 2, page (139-146)
Statut de publication:Publié, 2007-02
Sujet CREF:Psychologie du développement normal et pathologique
Psychiatrie
Pédiatrie
Mots-clés:Cued speech
Deafness
Longitudinal study
Phonological skills
Reading development
Note générale:SCOPUS: ar.j
Langue:Anglais
Identificateurs:urn:issn:0021-9630
info:doi/10.1111/j.1469-7610.2006.01700.x
info:scp/33846686546
info:pmid/17300552