par Pacton, S;Perruchet, Pierre;Fayol, Michel;Cleeremans, Axel
Référence Journal of experimental psychology. General, 130, 3, page (401-426)
Publication Publié, 2001-09
Article révisé par les pairs
Titre:
  • Implicit learning out of the lab: the case of orthographic regularities.
Auteur:Pacton, S; Perruchet, Pierre; Fayol, Michel; Cleeremans, Axel
Informations sur la publication:Journal of experimental psychology. General, 130, 3, page (401-426)
Statut de publication:Publié, 2001-09
Sujet CREF:Sciences bio-médicales et agricoles
MeSH keywords:Child
Female
Humans
Language Development
Male
Mental Recall
Multilingualism
Neural Networks (Computer)
Paired-Associate Learning
Psycholinguistics
Semantics
Verbal Learning
Writing
Note générale:Journal Article
Research Support, Non-U.S. Gov't
SCOPUS: ar.j
SCOPUS: ar.j
Langue:Anglais
Identificateurs:urn:issn:0022-1015
info:doi/10.1037//0096-3445.130.3.401
info:scp/0035465259
info:pmid/11561917
VX-002845