par Perruchet, Pierre; Cleeremans, Axel Liste de publications; Destrebecqz, Arnaud Liste de publications
Référence Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition, 32, 5, (page 955-965)
Publication Publié, 2006
Article révisé par les pairs
Titre :
  • Dissociating the effects of automatic activation and explicit expectancy on reaction times in a simple associative learning task
Auteur : Perruchet, Pierre ; Cleeremans, Axel ; Destrebecqz, Arnaud
Informations sur la publication : Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition, 32, 5, (page 955-965)
Statut de publication : Publié, 2006
Sujet CREF : Sciences cognitives
Mots-clés : Automatism
Conditioning
Dissociations
Expectancy
Learning
Mots-clés MeSH : Adolescent
Adult
Analysis of Variance
Association Learning -- physiology
Attention -- physiology
Conditioning, Classical
Female
Humans
Male
Reaction Time -- physiology
Unconscious (Psychology)
Note : Comparative Study
Journal Article
Research Support, Non-U.S. Gov't
SCOPUS: ar.j
Langue :
  • Anglais
Identificateurs : urn:issn:0278-7393 
info:doi/10.1037/0278-7393.32.5.955
info:pii/2006-10980-001
info:pmid/16938039
ad-0014
VX-003936
info:ulb-repo/set/1#14306