par Content, Alain ;Nys, Julie
Référence Continuous Issues in Numerical Cognition: How Many or How Much, Elsevier Inc., page (215-244)
Publication Publié, 2016-01
Référence Continuous Issues in Numerical Cognition: How Many or How Much, Elsevier Inc., page (215-244)
Publication Publié, 2016-01
Partie d'ouvrage collectif
Titre: |
|
Auteur: | Content, Alain; Nys, Julie |
Informations sur la publication: | Continuous Issues in Numerical Cognition: How Many or How Much, Elsevier Inc., page (215-244) |
Statut de publication: | Publié, 2016-01 |
Sujet CREF: | Généralités |
Mots-clés: | Accumulator |
Approximate number sense | |
Cognitive development | |
Numerical estimation | |
Preschool children | |
Note générale: | SCOPUS: ch.b |
Langue: | Anglais |
Identificateurs: | urn:isbn:9780128016374 |
info:doi/10.1016/B978-0-12-801637-4.00010-X | |
info:pii/B978012801637400010X | |
info:scp/85011771008 |