par Onnis, Luca;Destrebecqz, Arnaud ;Christiansen, M.;Chater, N.;Cleeremans, Axel
Editeur scientifique Rebuschat, Patrick
Référence Implicit learning of non-adjacent contingencies: A graded, dissociative account., John Benjamins Publishing Company, Amsterdam/Philadelphia, Vol. 48, Ed. 1, Implicit and explicit learning of languages, page (213-245)
Publication Publié, 2015-09-24
Partie d'ouvrage collectif
Titre:
  • Implicit learning of non-adjacent contingencies: A graded, dissociative account.
Auteur:Onnis, Luca; Destrebecqz, Arnaud; Christiansen, M.; Chater, N.; Cleeremans, Axel
Editeur scientifique:Rebuschat, Patrick
Informations sur la publication:Implicit learning of non-adjacent contingencies: A graded, dissociative account., John Benjamins Publishing Company, Amsterdam/Philadelphia, Vol. 48, Ed. 1, Implicit and explicit learning of languages, page (213-245)
Statut de publication:Publié, 2015-09-24
series:Studies in Bilingualism
Sujet CREF:Psychologie
Connexionisme
Psycholinguistique
Psychologie cognitive
Note edition:1
Langue:Anglais
Identificateurs:urn:isbn:978 90 272 4190 0