Atypical phonological processing impairs written word recognition in children with cochlear implants
par Bouton, Sophie;Colé, Pascale;Serniclaes, Willy ;Duncan, Lynne L.G.;Giraud, Anne Lise
Référence Language, Cognition and Neuroscience, 30, 6, page (684-699)
Publication Publié, 2015-07
Référence Language, Cognition and Neuroscience, 30, 6, page (684-699)
Publication Publié, 2015-07
Article révisé par les pairs
Titre: |
|
Auteur: | Bouton, Sophie; Colé, Pascale; Serniclaes, Willy; Duncan, Lynne L.G.; Giraud, Anne Lise |
Informations sur la publication: | Language, Cognition and Neuroscience, 30, 6, page (684-699) |
Statut de publication: | Publié, 2015-07 |
Sujet CREF: | Généralités |
Mots-clés: | cochlear implant |
development | |
phonology | |
reading | |
word recognition | |
Note générale: | SCOPUS: ar.j |
Langue: | Anglais |
Identificateurs: | urn:issn:2327-3798 |
info:doi/10.1080/23273798.2014.1002796 | |
info:scp/84928401508 |