par Nys, Julie ;Content, Alain ;Leybaert, Jacqueline
Référence Journal of speech, language, and hearing research, 56, 3, page (956-970)
Publication Publié, 2013
Référence Journal of speech, language, and hearing research, 56, 3, page (956-970)
Publication Publié, 2013
Article révisé par les pairs
Titre: |
|
Auteur: | Nys, Julie; Content, Alain; Leybaert, Jacqueline |
Informations sur la publication: | Journal of speech, language, and hearing research, 56, 3, page (956-970) |
Statut de publication: | Publié, 2013 |
Sujet CREF: | Psychologie de l'enfant en âge scolaire |
Psychologie cognitive | |
Neurosciences cognitives | |
Psychologie | |
Mots-clés: | number skills, approximate number system, specific language impairment (SLI), arithmetic, mathematical development, elementary school children |
Note générale: | JOURNAL ARTICLE |
SCOPUS: ar.j | |
Langue: | Autre |
Identificateurs: | urn:issn:1092-4388 |
info:doi/10.1044/1092-4388(2012/10-0229) | |
info:pii/1092-4388_2012_10-0229 | |
info:scp/84879532348 | |
info:pmid/23275399 |